Skip to main content

Program „Cyfrowy Uczeń 2025–2029
Wsparcie dla szkoł podstawowych

Program „Cyfrowy Uczeń 2025–2029” wspiera szkoły podstawowe w procesie cyfrowej transformacji edukacji oraz rozwijaniu kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Dzięki przyznawanemu dofinansowaniu szkoły mogą doposażyć swoje pracownie i sale lekcyjne w nowoczesny sprzęt komputerowy, monitory interaktywne, oprogramowanie edukacyjne oraz cyfrowe materiały dydaktyczne, które uatrakcyjniają naukę i zwiększają zaangażowanie uczniów.

Wysokość wsparcia finansowego jest uzależniona od liczby uczniów w placówce i wynosi od 30 000 do 100 000 zł. Środki można przeznaczyć m.in. na zakup komputerów, tabletów, pomocy multimedialnych, a także oprogramowania rozwijającego kompetencje poznawcze, językowe i społeczne.

Dzięki udziałowi w programie szkoły podstawowe zyskują możliwość tworzenia nowoczesnego, interaktywnego środowiska edukacyjnego, które wspiera rozwój umiejętności cyfrowych, logicznego myślenia i kreatywności uczniów. Wykorzystanie technologii w nauczaniu pomaga także nauczycielom w indywidualizacji pracy z uczniem, dostosowaniu tempa nauki do jego możliwości i potrzeb.

Program Rządowy Cyfrowy Uczeń
Sprzęt komputerowy

Laptopy, tablety, projektory

Program „Cyfrowy Uczeń 2025–2029” umożliwia szkołom podstawowym pozyskanie dofinansowania na zakup laptopów i tabletów dostosowanych do potrzeb edukacyjnych. Urządzenia te wspierają nauczanie z wykorzystaniem technologii cyfrowych, rozwijają kompetencje informatyczne uczniów oraz ułatwiają nauczycielom prowadzenie nowoczesnych zajęć.

Oferowany przez nas sprzęt jest w pełni zgodny z wymogami określonymi w rozporządzeniu programu, każdy model został dobrany i dostosowany do standardów technicznych niezbędnych w edukacji. Laptopy i tablety cechują się m.in.: wysoką wydajnością procesora, odpowiednią pojemnością pamięci RAM i dysku, długim czasem pracy na baterii,

Monitory interaktywne

insGraf DIGITAL

W szkołach podstawowych monitory interaktywne insGraf DIGITAL wspierają proces nauczania na każdym etapie edukacyjnym. Pomagają rozwijać umiejętności poznawcze uczniów, takie jak spostrzegawczość, logiczne myślenie, koordynacja wzrokowo-ruchowa oraz koncentracja. Interaktywna forma pracy zwiększa motywację dzieci do aktywnego udziału w lekcji, ułatwia przyswajanie wiedzy i sprzyja współpracy w grupie. Dzięki nowoczesnym narzędziom i aplikacjom edukacyjnym nauczyciele mogą prowadzić lekcje w sposób bardziej dynamiczny, atrakcyjny i dostosowany do możliwości uczniów z różnych poziomów.

Nowoczesne oprogramowanie oraz kompatybilność z szeroką gamą aplikacji edukacyjnych i terapeutycznych sprawiają, że monitory insGraf DIGITAL świetnie sprawdzają się zarówno podczas pracy indywidualnej z dzieckiem, jak i w trakcie zajęć grupowych, oferując elastyczność i bogate możliwości dydaktyczne.

Cyfrowe materiały edukacyjne

Inteligentna Klasa (Classwise)

W nowoczesnej szkole podstawowej system Inteligentna Klasa Classwise– pozwala uczynić lekcje naprawdę interaktywnymi i angażującymi. Nauczyciel wykorzystuje aplikację na komputerze lub monitorze interaktywnym, aby zaprezentować materiał w formie multimedialnej, a uczniowie za pomocą osobistych urządzeń mobilnych (padów) podejmują aktywności: odpowiadają na pytania, biorą udział w quizach i grach edukacyjnych, głosują lub rozwiązu­ją zadania w grupach.

System wspiera cztery etapy lekcji: wprowadzenie, prezentację, utrwalenie i sprawdzenie wiedzy. Dzięki temu uczniowie uczą się aktywnie, nie tylko słuchając, ale wykorzystując urządzenia w roli narzędzi do działania i współpracy. Inteligentna Klasa Classwise zbiera dane o wynikach uczniów w czasie rzeczywistym, co pozwala nauczycielowi szybko zidentyfikować, kto potrzebuje wsparcia, weryfikować postępy każdego ucznia, a także dostosować tempo i formę zajęć do różnych poziomów uczniów. W efekcie szkoła zyskuje lekcje, które są atrakcyjne, nowoczesne i łatwe do personalizacji. Uczniowie chętnie w nich uczestniczą, a nauczyciel zyskuje narzędzie, które ogranicza czasochłonność przygotowań, wspiera diagnostykę i umożliwia wykorzystanie gotowych materiałów lub samodzielne ich tworzenie.

Zakup dodatkowego wyposażenia dla już posiadanego sprzętu 

Szafki do przechowywania

W programie „Cyfrowy Uczeń” istotnym elementem wyposażenia szkół podstawowych jest nie tylko sam sprzęt, ale również jego odpowiednie przechowywanie i zabezpieczenie. Dlatego według rozporządzenia, placówki mogą przeznaczyć środki na zakup szafek do przechowywania laptopów i tabletów, które zapewniają porządek, bezpieczeństwo oraz wygodę użytkowania.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje tutaj ich multifunkcjonalność, pozwalają nie tylko na bezpieczne przechowywanie sprzętu, ale także na jednoczesne ładowanie dzięki wbudowanym gniazdom zasilania. Ich solidna konstrukcja i mobilność ułatwiają organizację przestrzeni w salach lekcyjnych i pracowniach komputerowych.

Cyfrowe materiały ćwiczeniowe

Roboty edukacyjne

W ramach programu „Cyfrowy Uczeń” szkoła podstawowa może korzystać z nowoczesnych cyfrowych materiałów ćwiczeniowych, które wspierają nauczanie poprzez praktyczne działania i interaktywne zadania. Jednym z najchętniej wykorzystywanych przez nauczycieli materiałów ćwiczeniowych są roboty edukacyjne.

Zajęcia z wykorzystaniem robotów pozwalają uczniom rozwijać kompetencje cyfrowe w sposób angażujący i dostosowany do ich poziomu zaawansowania. Dzięki interaktywnym ćwiczeniom uczniowie uczą się poprzez doświadczenie.

Specjalistyczne oprogramowanie

SłuchKids, Pakiety wspomagające rozwój emocjonalno – społeczny

SłuchKids MED to interaktywny program wspierający rozwój percepcji słuchowej i rozumienia dźwięków u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dzięki atrakcyjnym ćwiczeniom multimedialnym uczniowie rozwijają umiejętności słuchowe, koncentrację i mowę, co przekłada się na łatwiejsze przyswajanie wiedzy nie tylko u przedszkolaków, ale także w klasach 1‑3. Program umożliwia indywidualną pracę z uczniem, monitorowanie jego postępów oraz dostosowanie poziomu trudności do jego możliwości, czyniąc naukę angażującą i efektywną.

Multimedialny Gabinet Terapii Emocjonalno‑Społecznej z wykorzystaniem robota Photon oraz pakiet Emocje – Pomocy 1 to specjalnie przygotowane narzędzia dla szkół podstawowych, które wspierają rozwój kompetencji społeczno‑emocjonalnych dzieci. Dzięki interaktywnym scenariuszom, zadaniom grupowym i materiałom dydaktycznym uczniowie uczą się rozpoznawania emocji, budowania relacji, komunikacji i współpracy w grupie. Programy te pozwalają nauczycielom i specjalistom łatwo dopasować treści do indywidualnych potrzeb uczniów, monitorować postępy i wprowadzać zajęcia angażujące zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.

Cyfrowe materiały edukacyjne

Programy z serii mTalent

Produkty mTalent wspierają rozwój kompetencji językowych, percepcyjnych oraz przygotowanie dzieci do nauki czytania w klasach 1‑3 szkoły podstawowej. Program multimedialny Czytanie SY-LA-BA-MI II mTalent pomaga uczniom w nauce czytania poprzez sylabizację, oferując interaktywne ćwiczenia dostosowane do różnych poziomów umiejętności. Z kolei program Czytanie LITERY koncentruje się na rozpoznawaniu liter i ich dźwięków, angażując dzieci w zabawne i edukacyjne aktywności. Wszystkie materiały mTalent są zgodne z wymaganiami programu Cyfrowy Uczeń 2025–2029, ułatwiając nauczycielom prowadzenie zajęć w sposób atrakcyjny, nowoczesny i dopasowany do indywidualnych potrzeb uczniów.

Specjalistyczne oprogramowanie

Programy z serii mTalent

Programy mTalent stanowią zaawansowane narzędzia wspierające rozwój funkcji percepcyjnych, językowych i komunikacyjnych dzieci w klasach 1–3 szkoły podstawowej. Dzięki interaktywnym modułom ćwiczeń możliwe jest systematyczne kształtowanie percepcji słuchowej i wzrokowej, rozwijanie kompetencji fonologicznych, wspieranie prawidłowego rozwoju mowy oraz praca terapeutyczna z uczniami wykazującymi opóźnienia językowe lub trudności w przetwarzaniu bodźców sensorycznych. Programy mTalent zostały opracowane z myślą o nauczycielach, logopedach i terapeutach, umożliwiając indywidualizację ścieżki edukacyjnej oraz monitorowanie postępów każdego ucznia w czasie rzeczywistym.

Percepcja słuchowa, Percepcja wzrokowa, Zajęcia logopedyczne 2 oraz Opóźniony rozwój mowy tworzą kompleksowy system wspierania wczesnej edukacji i terapii szkolnej, integrując aspekty diagnostyki, ćwiczeń i monitorowania efektów nauki.

Cyfrowe materiały ćwiczeniowe

Zosia mała nauczycielka

Zosia Mała Nauczycielka zestaw to zaawansowane narzędzie cyfrowe, które łączy elementy programowania, robotyki i edukacji wczesnoszkolnej idealne dla klas 1–3 szkoły podstawowej. Dzięki interaktywnemu robotowi uczniowie poznają podstawy algorytmiki, uczą się logicznego myślenia, rozumienia sekwencji oraz rozwijają kompetencje cyfrowe w atrakcyjnej czasami zabawnej formie.

Nauczyciel otrzymuje gotowe scenariusze zajęć oraz możliwość dostosowania aktywności do poziomu uczniów, co wspiera indywidualizację i pracę z mniejszymi grupami. Ten zestaw doskonale wpisuje się w wymagania programu „Cyfrowy Uczeń 2025–2029” i stanowi nowoczesne wsparcie dydaktyczne w szkołach podstawowych zarówno na lekcjach informatyki, jak i w obrębie edukacji włączającej czy zajęć wyrównawczych.

Cyfrowe materiały ćwiczeniowe

Zestawy LEGO® Education

Zestawy LEGO® Education to narzędzia, które dzieci uwielbiają. Możliwość samodzielnego budowania robotów i realizowania własnych pomysłów sprawia, że nauka staje się zabawą. Poprzez konstrukcję i programowanie uczniowie naturalnie rozwijają umiejętności logicznego myślenia, kreatywności, współpracy w grupie oraz kompetencje cyfrowe.

Zestawy LEGO® Education wspierają nauczycieli w prowadzeniu zajęć interaktywnych, angażujących i dopasowanych do poziomu uczniów, pozwalając na indywidualizację nauki oraz pracę w grupach. Dzięki temu szkoły podstawowe mogą w praktyczny sposób realizować cele edukacji cyfrowej i rozwijać kompetencje przyszłości u swoich uczniów.

Zakup dodatkowego wyposażenia dla już posiadanego sprzętu 

Gogle VR

Gogle VR TierOne GO z intuicyjnym sterowaniem wzrokiem pozwala na pełne zanurzenie w realistycznych środowiskach wirtualnych od spokojnych krajobrazów natury po ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne, wspierając wyciszenie, równowagę emocjonalną i odporność psychiczną dzieci. Gogle mogą być wykorzystywane zarówno indywidualnie, jak i w pracy grupowej, w zależności od wybranego zestawu.

Równolegle Empiriusz 2.0 oferuje cyfrową platformę do prowadzenia interaktywnych badań, ćwiczeń i analiz edukacyjnych, wspierając rozwój kompetencji poznawczych, emocjonalnych oraz diagnostykę postępów uczniów. Dzięki różnorodnym scenariuszom i modułom Empiriusz pozwala nauczycielom monitorować efekty pracy dzieci w czasie rzeczywistym, dostosowywać tempo i formę zajęć do indywidualnych potrzeb uczniów oraz wprowadzać nowoczesne metody nauki oparte na danych i obserwacji.

Mikrokontrolery

BeCREO i LearnBit Arcade

BeCREO oraz LearnBit Arcade to nowoczesne pomoce, które łączą naukę z zabawą i wspierają rozwój uczniów. Dzięki nim szkoły i placówki objęte programem Cyfrowy Uczeń 2025–2029 mogą prowadzić zajęcia rozwijające ważne umiejętności cyfrowe, społeczne i poznawcze. Takie narzędzia pomagają tworzyć ciekawsze lekcje i wspierać uczniów w ich indywidualnych potrzebach, sprawiając, że nauka staje się bardziej atrakcyjna i zrozumiała.

BeCREO to zestaw edukacyjny wykorzystujący technologię Arduino. Umożliwia dzieciom poznawanie podstaw programowania i elektroniki w prosty, praktyczny sposób. Doskonale sprawdza się w szkołach, ośrodkach i poradniach, ponieważ rozwija logiczne myślenie, skupienie i umiejętność poszukiwania rozwiązań – wszystko poprzez działania praktyczne i zabawę.

LearnBit Arcade to niewielki mikrokontroler, na którym uczniowie mogą tworzyć własne gry i animacje w środowisku MakeCode Arcade. Zachęca do twórczego myślenia, ćwiczy uwagę i uczy podstaw programowania. Jest chętnie wykorzystywany w placówkach specjalistycznych, ponieważ pozwala łączyć terapię z interaktywną nauką i zabawą.

Oprogramowanie wykorzystujące elementy sztucznej inteligencji

ScioBot & eduLabVR

eduLabVR to nowoczesny program, który działa z goglami VR lub monitorami interaktywnymi. Zawiera ponad tysiąc modeli 3D, filmy w formacie 360° oraz różne interaktywne zadania. Dzięki temu uczniowie mogą uczyć się w ciekawy, „zanurzony” sposób, jakby przenosili się do środka lekcji. Takie rozwiązanie pomaga lepiej zrozumieć trudne tematy i ułatwia dostęp do wiedzy wszystkim uczniom.

ScioBot to z kolei narzędzie oparte na sztucznej inteligencji. Potrafi samodzielnie przygotować scenariusze lekcji, karty pracy i gotowe materiały do zajęć zgodne z wymaganiami szkoły. Dzięki temu nauczyciele mają więcej czasu, a uczniowie korzystają z ciekawych i dobrze dopasowanych treści.

EdTool ułatwia tworzenie atrakcyjnych materiałów do nauczania: w kilka chwil przekształca pomysły lub zdjęcia z podręcznika w gotowe interaktywne lekcje, quizy i zadania. Nauczyciel podaje tylko krótki opis, a narzędzie generuje treści, które można później swobodnie poprawiać i dostosowywać do klasy.

Oprogramowanie wykorzystujące elementy rozszerzonej rzeczywistości

Aplikacja Corinth

Aplikacja Corinth  to interaktywna biblioteka edukacyjna z ponad 1 500 modelami 3D, działająca także w trybie rozszerzonej rzeczywistości (AR). Pozwala placówkom na wykorzystanie zaawansowanych narzędzi wizualnych i cyfrowych, które wspierają eksperymentalną i angażującą naukę przyrody, fizyki, chemii czy geologii. Ten sprzęt i oprogramowanie odpowiada wymogowi rozporządzenia dotyczącym wyposażenia w VR/AR i wspierającego aktywne uczestnictwo uczniów.

Cyfrowe materiały ćwiczeniowe

Magiczny Dywan Kinebi 5.0 & FunFloor

Nowoczesne rozwiązania edukacyjno-terapeutyczne, takie jak Magiczny Dywan KINEBI 5.0 PRO REW oraz FunFloor, pozwalają łączyć aktywność fizyczną z nauką i zabawą w atrakcyjną formę zajęć. Urządzenia te reagują na ruchy uczestników, angażując dzieci i wspierając rozwój koordynacji ruchowej, percepcji wzrokowo-ruchowej oraz koncentracji.

Szeroka gama tematycznych pakietów, w tym Eksperymenty, Magia ruchu czy Funkcje wychowawcze, umożliwia prowadzenie zajęć dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów. Dzięki temu dywan i FunFloor sprawdzają się zarówno w edukacji, jak i terapii oraz zajęciach rewalidacyjnych, motywując dzieci do aktywnego uczestnictwa i wspierając rozwój ich kompetencji w sposób angażujący i interaktywny.

Cyfrowe materiały ćwiczeniowe

Knowla Wall

Knowla Wall otwiera nowy wymiar nauki i terapii, w którym ruch, emocje i interakcja stają się integralną częścią procesu edukacyjnego. Ściana reaguje na gesty i ruchy uczniów, umożliwiając wykonywanie zadań poprzez dotyk i współpracę, co angażuje dzieci zarówno poznawczo, jak i społecznie. To narzędzie wspierające rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji uwagi i kompetencji społecznych dzieci w klasach 1-3.

Interaktywne ćwiczenia pozwalają prowadzić zajęcia w formie atrakcyjnej i bezpiecznej, dostosowanej do indywidualnych możliwości każdego dziecka, co jest istotne w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Szkolenia

Szkolenia z wybranych produktów w ramach programu Cyfrowy Uczeń

Szkoły podstawowe objęte programem Cyfrowy Uczeń 2025–2029 mają możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach, które pozwalają w pełni wykorzystać potencjał zakupionych urządzeń, oprogramowania i materiałów dydaktycznych.

Szkolenia obejmują zarówno praktyczną obsługę sprzętu, jak i strategie pedagogiczne pozwalające efektywnie prowadzić zajęcia z uczniami w różnym wieku, w tym z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.  Dzięki udziałowi w szkoleniach kadra pedagogiczna zyskuje pewność w stosowaniu nowoczesnych narzędzi edukacyjnych, co pozwala placówkom skutecznie realizować cele programu, podnosić poziom kompetencji cyfrowych nauczycieli oraz zwiększać zaangażowanie i motywację uczniów.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy zapis o braku wsparcia przez ostatnie 4 lata dotyczy przedszkoli?

Tak, zapis ten dotyczy również przedszkoli.

Czy można sprawdzić, dlaczego placówka nie otrzymała środków w ramach programu?

Najlepiej skontaktować się z kuratorium regionalnym. Zwykle kluczowe są wskaźnik WWS-S dla powiatu oraz kolejność zgłoszeń.

Czy sprzęt zakupiony w ramach programu musi pochodzić od jednego dostawcy?

Zgodnie z paragrafem 5.10 rozporządzenia, jeśli kupuje się więcej niż jeden egzemplarz sprzętu, wszystkich pomocy dydaktycznych lub narzędzi danego rodzaju, muszą pochodzić od tego samego producenta.

W jakiej formie należy dołączyć listę placówek wychowania przedszkolnego zgłoszonych do programu?

Listę należy dołączyć jako załącznik podpisany elektronicznie.

Czy we wniosku należy podać konkretne nazwy materiałów, czy tylko liczbę?

We wniosku znajduje się kolumna „liczba sztuk”, więc należy podać tylko liczbę.

Kto składa oświadczenie o wkładzie własnym placówki wychowania przedszkolnego?

Złożenie tego oświadczenia spoczywa na organie prowadzącym.

Infolinia ds. programu Cyfrowy Uczeń

Czy udział w KPO wyklucza udział w tym programie?

Zgodnie z rozporządzeniem, organ powinien podchodzić indywidualnie do wniosków.

Czy odział przedszkolny musi mieć osobne RSPO?

Oddział przedszkolny może składać wniosek, używając numeru RSPO szkoły.

Do kogo składa wniosek organ prowadzący?

Organ prowadzący składa wniosek do wojewody.

Czy każdy załącznik i wniosek dyrektora muszą być podpisane osobno i elektronicznie?

Każdy załącznik musi być podpisany osobno. W przypadku wniosków dyrektorów podpisanych papierowo, należy dołączyć skan z podpisem i pieczątką „za zgodność z oryginałem”. Wersję elektroniczną należy złożyć do piątku z podpisem elektronicznym. Po tym terminie wnioski nie będą akceptowane.

Jeśli wnioskuję o 30 tys. dofinansowania, jaki wynosi wkład własny: 6 tys. czy 7,5 tys.?

Dla liczby dzieci od 101 do 200, maksymalna wartość zadania to 37 500 zł, z dotacją 30 000 zł (80%) i wkładem własnym 7 500 zł (20%).

Gdzie można znaleźćrozporządzenie? Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 września 2025 r. Cyfrowy Uczeń”

Rozporządzenie można znaleźć pod następującym linkiem: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2025/1254

Zadzwoń: 42 233 77 77

Współpraca z nami
to gwarancja wsparcia Eksperta

Wsparcie w programie cyfrowy ucze

Złóż wniosek

Skorzystaj z gotowego wniosku
lub wypełnij go z naszym ekspertem

doradztwo ekspertów moje bambino w programie cyfrowy uczeń
Ewa Myka Zaprawa ekspert w programie cyfrowy uczeń

Ewa Myka-Zaprawa
Dyrektor Handlowy

tel.: 667 633 861
e.myka@mojebambino.pl

Kamila Dyszkiewicz - ekspert w programie cyfrowy uczeń

Kamila Dyszkiewicz
Menager regionu ds. handlu

667 633 830
k.dyszkiewicz@mojebambino.pl

Anita Smolińska - ekspert w programie cyfrowy uczeń

Anita Smolińska
Menager regionu ds. handlu

781 980 221
a.smolinska@mojebambino.pl

Piotr Waś ekspert w programie cyfrowy uczeń

Piotr Waś
Menager regionu ds. handlu

504 266 598
p.was@mojebambino.pl

Program rządowy Cyfrowy Uczeń 2025–2029 to inicjatywa mająca na celu wsparcie cyfryzacji polskich szkół podstawowych oraz innych placówek oświatowych. Program Cyfrowy Uczeń umożliwia wprowadzenie nowoczesnych technologii do codziennej pracy nauczycieli, wspiera rozwój kompetencji cyfrowych uczniów oraz ułatwia efektywne prowadzenie zajęć edukacyjnych i terapeutycznych. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych narzędzi szkoły mogą realizować cele edukacyjne w sposób nowoczesny, atrakcyjny i dostosowany do potrzeb dzieci. W ramach programu Cyfrowy Uczeń dla szkół podstawowych każda placówka może ubiegać się o dofinansowanie dla szkół podstawowych na zakup sprzętu multimedialnego, oprogramowania edukacyjnego, interaktywnych narzędzi dydaktycznych oraz organizację szkoleń dla nauczycieli i specjalistów. Celem programu jest nie tylko doposażenie szkół w nowoczesne technologie, ale przede wszystkim zwiększenie dostępności cyfrowych narzędzi edukacyjnych i podniesienie jakości nauczania w klasach 1–3.

Program rządowy Cyfrowy Uczeń pozwala szkołom podstawowym na finansowanie szerokiego zakresu działań związanych z cyfryzacją edukacji. Placówki mogą uzyskać wsparcie m.in. na zakup laptopów, tabletów, monitorów interaktywnych, drukarek 3D, zestawów VR oraz innego sprzętu wspierającego naukę i rozwój kompetencji cyfrowych. Program obejmuje również zakup specjalistycznego oprogramowania, aplikacji edukacyjnych, narzędzi diagnostycznych i systemów ułatwiających komunikację w klasie. Dzięki programowi Cyfrowy Uczeń dla szkół podstawowych nauczyciele zyskują dostęp do szkoleń i materiałów, które umożliwiają efektywne wykorzystanie technologii w codziennej pracy. Szkoły podstawowe mogą w pełni wykorzystać potencjał cyfrowych narzędzi, zwiększając atrakcyjność zajęć, indywidualizując nauczanie oraz rozwijając kompetencje cyfrowe uczniów niezbędne w nowoczesnym świecie.